Nincsenek termékek a kosárban.
A Haribo és a Puma együttműködése révén gumicukor inspirálta külsőt kapott a Street Rider és
Travis Scott nem kedveli a „brandinget", sem a „marketinget", mégis átkozottul jó mindkettőben.
Lemondott Ann Hebert, a Nike alelnöke és az észak-amerikai divízió ügyvezető igazgatója. A távozást a
Zwack márka az új ASAP Rocky kollekcióban.
Mindez egy olyan fotóval derült ki, amelyen a Playstation 5 DualSense kontrollert tartja.
Elindult a sneaker hitelesítő program.
A kisfilm a "Los Angelest nem lehet megállítani" többjelentésű címet kapta.
Az Airbnb "földhözragadt" repülőgépekből álló "szállás flottát" állított fel szerte a világban.
Ilyen szolgáltatást vezet be hamarosan a Selfridges.
Itt az első Gap kollekciója.
George Floyd meggyilkolása a jogos felháborodás mellett, elítélendő erőszakos megmozdulásokhoz, bolt kifosztásokhoz vezetett USA szerte.
Kreatív megoldásokban nincs hiány.
Sor volt már nyitás előtt az IKEA előtt Budapesten a Virgil Abloh-val közös kollekció
A márka, ami egy téglát is el tud adni százezer forintért.
Droppolt a várva várt Supreme X Honda motor.
Gondolom, senkinek se kell bemutassam korunk egyik leghíresebb dj-jét Marshmello-t.
Mindenki gyűjt valamit. Valaki a cipőket, valaki a kisautókat, valaki különféle ételeket, valaki pedig akciófigurákat.
Nehéz szakasz, amikor egy márka "földfölöttivé" válik.
Idén 2019-ben talán az egyik legtöbb kérdést felvető VOLT-Fesztiválnak indultunk neki június 25-én a Lővérekben,
Egy vízcseppből is lehet szivárvány.
A Burger King kontrázott. A McDonalds Happy Meal-jére egy országos mentális egészség kampány keretében vezette
Hogyan próbál az NBA lépést tartani a legfiatalabb generációval.
Felhasználónév vagy Email cím *
Jelszó *
Emlékezz rám Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó?