A Burger King kontrázott. A McDonalds Happy Meal-jére egy országos mentális egészség kampány keretében vezette be “Unhappy Meal”menüjét az USA-ban.

Az ún. “Unhappy Meal” menü annak jegyében született, hogy mindig, mindenki nem lehet boldog, sőt. Különbözőek vagyunk, és kedvünk is különbözik. Öt különböző hangulat közül lehet választani: Pissed Meal (őrült), Blue Meal (szomorú), Salty Meal (keserű), YAAAS Meal (izgatott) és a DGAF Meal (lesza….). A  #FeelYourWay szlogennel ellátott dobozok Whopper kombinált menüt tartalmaznak, sült krumplival és shake-kel.

A Burger King nem csak azért vezette be ezeket a menüket, hogy felülkerekedjen a McDonald’s-on, hanem  a Mental Health America (MHA) szervezettel együttműködve az is céljuk volt májusban, hogy felhívják a figyelmet a Mentális egészség hónapjára.

Néhány nagyobb amerikai városban, köztük Seattle-ben, New Yorkban, Los Angelesben, Austinban és Miamiban lehet hozzájutni az új menükhöz. Hajrá, Burger, sok hasonló kampányt még!

Forrás: oddee.com
Corporation Z