VÍZIÓ
Egy olyan felületet hoztam létre, ami inspiráló személyiségeknek, általunk szeretett márkáknak azt az oldalát mutatják meg, amelyek nekünk relevánsak, abban a hangnemben amilyenek mi vagyunk, legalábbis amilyenek fiatal szerzőink. Nem leegyszerűsítve, nem görcsösen fiatalosítva, egyszerűen általunk írva. Egy teljesen új belátást kaphatnak a mai fiatalságba a dolgaink iránt érdeklődők, a korombeliek pedig azt tudják fogyasztani, ami nekik érdekes. Röviden: egy kezdeményezés egy kicsit új médiafelfogás és egy kisebb generációsszakadék felé. A Corporation Z megmutat, figyel és alakít. Alakít engem is, hiszen ahogy fejlődik a dolog, úgy közben az én gondolkodásom is változik, hiszen 16 éves vagyok. De alakítja saját és mások gondolkodását is. Az ügyeinket, minket érintő mozgalmakat, márkák ügyeit mutatja meg. Cégeket irányító személyiségeket és vezetőket, olyanokat, akik minket fontosnak tartanak. A Corporation Z-ben szeretném, hogy tehetséges fiatalok esélyt kapjanak. Fiatalok akik kreálni akarnak és változtatni. Hiszen nincs akkora különbség a generációk között, mint sokan gondolják. Ha sneakerhead vagy, vagy érdekel a streetfashion és highfasion találkozása, akkor is jó helyen jársz.
A CORPORATION Z EGYSZERRE
SZÓL NYITOTT FELNŐTTEKNEK ÉS KÖZBEN
A TRENDSZETTER, GONDOLKODÓ FIATALOKNAK.
BOLD, CHUNKY, KÖZVETLEN, GYORs.
DE OKOS ÉS TISZTELETTUDÓ.