Az IKEA Virgil Abloh-val közös MARKERAD kollekció készlete percek alatt elkelt ma a magyarországi IKEA kirendeltségekből. És a cipők piaci bevezetése előtti sorokhoz hasonlóan, az IKEA előtt is fiatalok “campeltek.” Mint a korábban megjelent külföldi kollekció darabjai, Magyarországon is már a viszonteladási piacon találkozhattok az eladási ár kétszeresére beárazva a kollekció darabjaival. A sneaker és hypebeast közösség régóta várta a kollekció boltokba kerülését, és mint minden átütő jelenségről, erről is már mém is készült – alább Deák Alex kivitelezésében.
Az IKEA óriási húzása a hosszútávú együttműködés. A fiatalok rohamára készült a márka Magyarországon is. Ahogyan a limitált sneakerek viszonteladásának megakadályozására a cipőboltok gyakran csak egy párat adnak oda egy vevőnek a korlátozott darabszámú kollekciók esetén, az IKEA esetében is ezt történt.
Virgil Abloh a Louis Vuitton kreatív igazgatója, és az Off-White márka atyja, igazi felforgató. Azt gondolja, hogy a bútordarabokra az előző generáció hatására bizonyos tartozkodással nézünk. Virgil azt szeretné, ha új perspektívából tekintenénk lakberendezési tárgyainkra, és művészeti szintre emelné a hétköznapok tárgyait.
Corporation Z