A Dior, a PayPal, Netflix, Etsy, TikTok, Samsung és sok más világcég gondolkoi érkeztek a világ minden tájáról Európa korábbi kulturális fővárosába. Stefan Stücklschweiger, Thiemo Gillissen és Nino Groß nyolcadik alkalommal és folyamatosan növekvő méretben rendezik meg minden évben Európa meghatározó elit eseményét.
A világ elitjét sorakoztatta tehát fel a grazi fiatalok által életre hívott Fifteen Seconds Festival – ahol magyar előadó, Trunk Tamás teltházas előadását is átélhették a Fesztivál látogatói.
„A Fifteen Seconds-szel meg akartuk kérdőjelezni a hagyományos business konferenciák élményvilágát. Mindezen kívül megoldási javaslatokat szeretnénk adni a világ jövőjét meghatározó technológiai, gazdasági és társadalmi kérdéseire. Fontos számunkra az interdiszciplináris megközelítés, az innovációk is ezzel a látásmóddal születnek. A jövő mindannyiunk kezében van, és alakítani szeretnénk, pozitív nyomot hagyva.”
Mondta Stefan Stücklschweiger, a Fifteen Seconds társalapítója..
Első alkalommal idén egyszerre Graz óriási rendezvényközpontjában, mely építészetileg is az egyik legmodernebbek közé tartozik Európában, a „Stadthalle”-ban, és közben Graz szívében, ott is a legismertebb belvárosi helyszíneken hallgathatunk előadásokat. A belváros elegáns előadáshelyszínétől a lift helyett akár csúszdán is lecsűszhatunk a városközpontba. A város bája és innovatív megoldásai zseniálisan illeszkednek a jövő témafelvetéseihez.
A Fifteen Seconds gerincét azok témák és megatrendek alkotják, amik a világot a következő években meg fogják határozni. A web 3 és metaverzum, a zöld technológiák, a női vezetők, az okos városok, a társadalmilag is hasznos márkaépítés és a jövő munkahelyeinek, az „Inkluzív márkák” kérdései mind programon voltak.
Trunk Tamás szerző, újgenerációs márkaszakértő, alpesi síversenyző – a Fifteen Seconds Fesztivál magyarországi növekedésén dolgozik a csapatban.
„Idéntől nem csak előadok, hanem a fesztivál Magyarországot érintő aktivitásait is irányítom, szervezem. Nagy öröm volt, hogy idén Magyarországról vezető vállalatok és szervezetek képviselői érkeztek a Fifteen Seconds-re, mint a Telekom, a SPAR Magyarország, a BiotechUSA, ”a Magyar Olimpiai Bizottság, a Magyar Divat és Designügynökség, sőt magyar startup-ok is kiállítottak a Startup Campus támogatásával.
Trunk Tamás, akit az ausztriai Trend gazdasági magazin Ausztria 30 – 30 év alatti tehetsége közé választotta, akik Ausztriai jövőjét meghatározhatják – teltházas előadást is tartott a jövő márkái témájában, és az USA-ból érkező szakemberek között kerekasztalbeszélgetésben is beszélt a munkahelyek jövőjéről.
Információ: https://fifteenseconds.co/festival/