Miután Zuckerberg felvásárolta az Oculus VR szemüvegeket gyártó céget, már nem volt nehéz kitalálni melyik irányba kíván elmozdulni a Facebook.
Szembesülni a valósággal viszont még mindig hátborzongató. A cég ugyanis már nem elégszik meg tovább az adatainkkal, mára már a lelkünket is akarja.
A Facebook 2.0 néven becézett, a valóságban Horizont elnevezést viselő platform lényege, hogy ne csak “rajta” legyünk a Facebbokon, hanem benne! A szó legszorosabb értelmében. Mindezt egy VR szemüveg segítségével.
A Horizont nevű – gyakorlatilag alternatív Facebook univerzumban – elkészíthetjük saját avatarunkat, úgy és olyan formában, amilyenre vagy amilyenről a valóságban mindig csak álmodhattunk. Majd ezután kapcsolatba léphetünk a többi felhasználóval, játszhatunk, ismerkedhetünk, élhetjük közös virtuális életünket.
A Horizint jelenleg is fejlesztés alatt áll, de a szerencsésebbek már jövőre beléphetnek az új virtuális világba. Azt pedig nem nehéz megjósolni, hogy 2-3 éven belül a felhasználók
jelentős részét is beszippantja a közösségi média óriás által kreált virtuális valóság.
Corporation Z