– Nem a generációs különbséggel van probléma, hiszen az jó, mert változást jelez, interakciót igényel. Az előítéletességgel, különösen a generációs előítéletességgel van gond – közölte Trunk Tomi, Dablty a Digital Hungary portálnak adott interjúban. Az egyébként élsportoló síversenyző, vlogger, Z generációs szakértő Tomi nemrég a rap műfajában is kipróbálta magát és most jelenik meg a második könyve „Kintsugi – A márkák hivatása. Az első járvány a közösségi média korában” címmel.
Trunk Tomi a beszélgetésben kifejtette: “ez a könyv nem csak a Z generációs fogyasztók szemszögéből közelíti meg a Z generációt. (…) Arról a nyelvről és megközelítésről beszélek, ahogy a nagyszerű és korszerű márkák működnek. Arról a startup szemléletről, amivel a legnagyobb vállalatok vezetőinek is gondolkodni kell. Arról a vállalatépítési szemléletről, ahol nemcsak a kommunikáció és – a felnőttek nyelvén az úgynevezett fenntarthatósági statement szintjén kezelik a társadalom és fogyasztók kérdéseit. A könyvben arról a célra irányult elhivatottságról, purpose-ön alapuló építkezésről beszélek, ami egy ember sorsát, egy vállalat teljes irányát megadja, és ami egy közös fogalom az emberek és az emberek által alkotott cégek világában. Ha van purpose, akkor lesz karma a vállalatok életében, lesz egy irány, egy nehézségi erő és az új szemléletváltással teljesen más lesz a vállalati működés belső dinamikája.”
Beszélt arról is, hogy miért fontos a limitáltság, és hogy miért jelenteti meg könyvben is a gondolatait. (…) “Egy könyv számomra a limitált tudást jelenti – nem hozzáférhető mindenhol, ezért értékes. A demokratizált „tudás” fontos, ezt a könyvemben is leírom, de a limitáltság érdekes módon egyenlő lehet a fenntarthatóval, mert értékes, vigyázunk rá. Óriási igénye van a generációnknak a limitáltságra, mert az biztonságot ad. Egyediséget ad. Értéket hoz. Ez érezhető a divatban is: a limitált kollekciók a fenntartható gondolkodáshoz is hozzájárulnak, hiszen értékesek, nem cseréljük gyakran.”
– Szeretnék “világokat”, generációkat merev határok lebontásával közelebb hozni egymáshoz, a saját értéküket és méltóságukat megtartva persze, hogy valami több születhessen. Egy nagyon fontos lépés most az életemben, hogy egy ausztriai előadásomat követően a német nyelvterület egyik vezető kommunikációs ügynöksége, a Campaigning Bureau felfigyelt rám, Z generációs szakértőként és tanácsadóként hosszútávon együtt dolgozom velük – mesélt az interjúban Dablty, amit teljes terjedelmében itt lehet elolvasni.