“A mi generációnk a termékeknek már nem piacot, hanem közösséget épít. (…) Ma a marketing újra, de sokkal jobban mint valaha, ember-és közösségfókuszú” – fogalmaz Trunk Tomi a Magyar Marketing Szövetség megbízásából, „A Marketing Evangélistái” kezdeményezés keretében készült videóban.

A videóban beszél arról is, hogy a z-generációnak inspirátorokra van szükség, olyan újítókra, akik egyrészt inspirálják őket, akikre felnézhetnek, de akikké egyszer ők maguk is válhatnak. Itt az idő szerinte, hogy a marketingre jól gondoljunk, és az eredeti jelentéséből adódóan a fenntartható fejlődés szimbólumává váljon.

„A Marketing Evangélistái” kezdeményezés keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez. Céljuk megmutatni azt is, hogy a marketing hogyan segíthet különösen most, a járványügyi helyzet hatásainak tompításában és az újraindításban.

A kampányban többek között olyan szakemberek szólalnak meg, mint Balogh Barbara, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója, Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, Szilva Mónika, a Nestlé Hungária Food Business Executive Officere, illetve Consumer Marketing, Media, Digital and E-Business vezetője, valamint Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company CEE business unit connection és media managere.

A szövetség nemrég mutatta be a Marketing Indikátor című ágazati tanulmányát is a marketing gazdaságmotorizációs szerepéről. A tanulmány bemutatja a marketingágazat gazdasági szerepét és súlyát, valamint a kreatíviparhoz fűződő kapcsolatát. A tanulmány külön kitér a marketing koronavírus-járvány utáni gazdasági újraindításában, illetve növekedés dinamizálásában betöltött potenciális szerepvállalására is.

Forrás: Magyar Marketing Szövetség

CorporationZ
Szerkesztő: Bíró Mátyás