Sokan azt hitték a Twitteren, hogy feltörték a Burger King fiókját, amikor nemrég bejelentették legújabb, környezetbarátnak szánt terméküket promotáló reklámjukat a közösségi csatornán, a “lélegezd be a változás szellentését” dal részlettel.

A Burger King megpróbál környezetbarátabbnak lenni, ennek érdekében a teheneit citromfűvel is etetik, ami a kutatók szerint egyharmadával csökkentheti a metánkibocsátást. Az ezekből a tehénhúsokból készült hamburgerek jelenleg csak Austin, Los Angeles, Miami, New York és Portland éttermeiben kaphatók.

Mason Ramsey, a YouTube-on jódlizó tinédzser énekli a  gyorsétterem lánc legújabb, egyedi reklámdalát, melyben például olyan “emlékezetes” sorok szerepelnek, mint a következő: „Amikor a tehenek szellentenek, böfögnek és loccsantanak, akkor ezen nem nevethetünk.”

De a Burger King a film végén komolyabb üzenetet is elhelyezett, amikor a fiatalok erről énekelnek: „Mióta a probléma része vagyunk, azon dolgozunk, hogy a megoldás részévé váljunk.”

Vannak szakértők, akik finoman szólva sem érzik őszintének és megoldásnak a cég lépését, és inkább arra ösztönöznék őket, hogy térjenek át a növényi alapanyagok felhasználására a marhahús helyett. A jelenlegi kampánynak szerintük csak a káros, marhahúsból készült burger fogyasztás növelése a célja.

Forrás: moreaboutadvertising.com